Την Πέμπτη 8 και την Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2018 ένα μουσικό σύνολο του σχολείου μας αποτελούμενο από 26 μαθητές της β΄ Λυκείου και ένα μαθητή της γ΄ Γυμνασίου πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη στη Θεσσαλονίκη, στο πλαίσιο του προγράμματος erasmus+ «Ceci n’est pas une école, c’est mon école !» που υλοποιεί το σχολείο μας. Στόχος της εκπαιδευτικής επίσκεψης ήταν η ηχογράφηση ενός τραγουδιού σε ένα επαγγελματικό στούντιο.
Πρόκειται για το τραγούδι «Mon école, c’est mon évasion»που δημιούργησαν οι μαθητές και οι καθηγητές των 5 ευρωπαϊκών σχολείων που συνεργάζονται στο πρόγραμμα erasmus+. Οι μαθητές και οι καθηγητές κάθε σχολείου έγραψαν τους στίχους μιας από τις πέντε στροφές του τραγουδιού και όλοι μαζί το ρεφραίν. Αποτύπωσαν στους στίχους τις βασικές αρχές και τη φιλοσοφία του προγράμματος, σύμφωνα με την οποία η δημιουργικότητα και κάθε μορφή τέχνης πρέπει να έχουν πρωταρχικό ρόλο στην εκπαιδευτική διαδικασία. Ο κ. Μιχάλης Ντέμσιας, εκπαιδευτικός κλ. ΠΕ79 του σχολείου μας συνέθεσε τη μουσική του τραγουδιού. Την ευθύνη της διδασκαλίας της ορχήστρας είχαν ο κ. Μιχάλης Ντέμσιας και η κ. Δημοθεοδώρου Ευθαλία και της χορωδίας η κ. Κέντρου Ειρήνη, εκπαιδευτικοί κλ. ΠΕ79. Η ηχογράφηση αποτέλεσε μια μοναδική εμπειρία για τους μαθητές, καθώς τους έδωσε την ευκαιρία να λειτουργήσουν ως επαγγελματίες και να γνωρίσουν από κοντά τη δημιουργική, αλλά και πολύ απαιτητική διαδικασία μιας ηχογράφησης. Τους ευχαριστούμε και τους συγχαίρουμε για την υπευθυνότητα, τη συνεργασία και το άρτιο αποτέλεσμα.
Επίσης, στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος, επισκεφθήκαμε την κεντρική έκθεση φωτογραφίας της φετινής διοργάνωσης Thessaloniki Photo Biennale 2018 με τίτλο «Capitalist Realism». Η έκθεση, διαρθρωμένη σε δύο μεγάλες ενότητες που φιλοξενούνται στους χώρους του Μουσείου Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης και του Κέντρου Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης, επιχειρεί να αναδείξει ζητήματα που συντελούν στη δημιουργία ή στην επιδείνωση των οικονομικών κρίσεων στο διεθνές περιβάλλον, σε σύγχρονο και ιστορικό ορίζοντα. Πρόκειται για μια έκθεση φωτογραφίας που σίγουρα θα αποτελέσει αφορμή για προβληματισμό και περαιτέρω συζήτηση με τους μαθητές.
Οι υπεύθυνες του Προγράμματος
Poupard Nathalie
Πρέντζα Άννα
Source: Arta News